[Talk-cz] PhotoDB uzivatel Skeptik

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 14 08:39:46 UTC 2017

Tak v tomhle se asi spolu neshodneme. Osobně koláže dělám taky - a ten můj
nedávný dotaz to i ukázal.

Netuším, proč by měla být přehlednější koláž, do které se vloží GPS s jedné
z fotek, než cca 6 samostatných fotek, s různými GPS v exif, které se na
mapě ukážou v okruhu asi 15 - 20 m, vyfocené v rozmezí asi 40 minut,
protože jsem si všimla části "rozcestníku" až při odchodu z místa, kde jsem
navíc posvačila a focené opravdu byly z různých míst a v různých časech :).
I na openstreetmap.cz dávám přednost kolážím - pokud si zobrazím
rozcestník, chci ho vidět "pohromadě", ne probíhat všechny možné fotky
okolo a vybírat z toho, co je turistický rozcestník, fyzicky na jednom
sloupu, a co jsou samostatné věci o 5 metrů vedle. A občas se opravdu
vyskytuje blízko sebe rozcestník a případně nějaká místní směrovka.

A jen jako poznámka - opravdu bych uvítala, kdyby se fotky označené jako
"smazat" či "rozmazané" z databáze vymazaly, případně vyřadily někam jinam.
Jak již bylo řečeno, pokud jsou u rozcestníku jediné, blokují jeho zařazení
do přehledů rozcestníků, které je třeba vyfotit.

Pokud se ale shodneme na něčem jiném, sice nerada, ale přizpůsobím se.