[Talk-cz] PhotoDB uzivatel Skeptik

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Září 14 11:44:51 UTC 2017

Dne 14. září 2017 13:12 Marián Kyral <mkyral na email.cz> napsal(a):
> A jen jako poznámka - opravdu bych uvítala, kdyby se fotky označené jako
> "smazat" či "rozmazané" z databáze vymazaly, případně vyřadily někam jinam.
> Jak již bylo řečeno, pokud jsou u rozcestníku jediné, blokují jeho zařazení
> do přehledů rozcestníků, které je třeba vyfotit.
>

> Ahoj, jak to myslíš? Nekvalitní/smazané fotky se přece zobrazují s
> rozmazanou ikonou. A předpokládám, že Tom takové fotky ignoruje.

pozor, ignoruju je jen v seznamu nevyuzitych fotek, jinak jsou
normalne sparovany, protoze porad poskytuji informaci o tom jak to na
miste vypada/vypadalo, takze podle mne ma smysl je pouzit. Alespon
dokud s takto problematickyma fotkama nejde lepe pracovat na urovni
vlastni PhotoDB.

Jinak ohledne workshopu na SotM ano, s tim rozhodne pocitam.

Bye