[Talk-cz] historická centra

majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Září 14 13:02:05 UTC 2017

Podle mého se stáří zástavby rozpoznat nedá. V OSM jsou sice na to značky,
ale povětšinou v ČR nejsou vyplněné.

Nová zástavba (ale opravdu velmi nová) má v RUIAN datum počátku, podle mého
snad datum kolaudace, takže kde je natrasováno v JOSM pluginem nebo jsou
tato data dodatečně doplněná k těm původně zakresleným budovám, tam se
ukáže. Jenže spousta toho je udělána podle katastrálních map, a už se
nepřetrasovávalo - zrovna nedávno jsem přetrasovávala spoustu takovýchhle
budov. A tohle stáří budovy je relativně spolehlivá informace jen tak u dat
za posledních pár let, tedy velmi nových budov. Starší budovy to datum sice
mají občas také, spolehnout se na jeho správnost se ale nedá ani náhodou.

Majka