[Talk-cz] PhotoDB uzivatel Skeptik

Václav Kroupar vkvkvk na post.cz
Čtvrtek Září 14 13:23:06 UTC 2017

Přimlouvám se k tomu, aby fotky  fotky označené jako "smazat" či "rozmazané"
nebyly brány v potaz při generování GPX nevyfocených rozcestníků i při
zobrazení na mapě. Stoupne tím šance na jejich kvalitní vyfocení.

Vašek

---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+talk na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 9. 2017 14:56:18
Předmět: Re: [Talk-cz] PhotoDB uzivatel Skeptik
"
Zase se tady neshodneme - jen namátkou, rozcestník CB124 nebo CB374 se
neukazuje v souborech chybných rozcestníků
(http://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/), protože fotky má, ale nečitelné.
Obdobně jsou na tom další rozcestníky po okolí, kde jsou fotky označené jako
nečitelné.
Neukazují se ani při zobrazení "chybných rozcestníků" na mapě, ukazují se
mezi "foto rozcestníků" a je třeba se dostat na relativně velké přiblížení,
aby se ukázaly jednotlivé ikony a ne ten počet v okolí, pokud je toho na
kousku víc a něco z toho je správně.

Takže si tím blokujeme správné vyfocení, pokud se někdo inspiruje tady
ohledně toho, co je třeba jít vyfotit.

To, že ten rozcestník je nebo byl na místě, by mělo být zajištěno pouhým
odkontrolováním v task manageru. K tomu takovouhle fotku nepotřebujeme, a k
ničemu jinému není.

V téhle chvíli zkrátka nemáme informaci o tom, existují rozcestníky, které
jakousi fotku mají, ale z jakéhokoli důvodu není v pořádku.

Jen tak mimo - stále také ukazujeme některé "fotky", kde při uploadu došlo k
problémům. Konkrétní příklad nemám, ale je tam opět minimálně jedna moje.

Majka

(mailto:tomas.kasparek na gmail.com)>:
"Dne 14. září 2017 13:12 Marián Kyral <mkyral na email.cz
(mailto:mkyral na email.cz)> napsal(a):
> A jen jako poznámka - opravdu bych uvítala, kdyby se fotky označené jako
> "smazat" či "rozmazané" z databáze vymazaly, případně vyřadily někam
jinam.
> Jak již bylo řečeno, pokud jsou u rozcestníku jediné, blokují jeho
zařazení
> do přehledů rozcestníků, které je třeba vyfotit.
>

> Ahoj, jak to myslíš? Nekvalitní/smazané fotky se přece zobrazují s
> rozmazanou ikonou. A předpokládám, že Tom takové fotky ignoruje.

pozor, ignoruju je jen v seznamu nevyuzitych fotek, jinak jsou
normalne sparovany, protoze porad poskytuji informaci o tom jak to na
miste vypada/vypadalo, takze podle mne ma smysl je pouzit. Alespon
dokud s takto problematickyma fotkama nejde lepe pracovat na urovni
vlastni PhotoDB.

Jinak ohledne workshopu na SotM ano, s tim rozhodne pocitam.

Bye