[Talk-cz] historická centra

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pátek Září 15 20:48:18 UTC 2017

Zdar,
co se týká stáří zástavby - pokud potřebuješ přesná data, je možno je
odvodit/obkreslit podle starých map.

Viz
- http://www.oldmapsonline.org/
- http://www.dveprahy.cz/
- https://mapy.vugtk.cz/

Dobrý trik je najít si starou katastrální mapu a srovnat jí se současnou -
zvlášť na vesnicích platí to, že zůstávají stejná čísla parcel i v nové mapě
(akorát se občas parcely dělí).

Ale mám pocit, že to není to, co potřebuješ.

--
Severák

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vladimír Semotán <semotanv na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 9. 2017 11:51:08
Předmět: [Talk-cz] historická centra
"

Zdravím,

rád bych se zeptal, nevíte prosím někdo, zde se v OSM dají poznat historické
části měst, stáří zástavby, nebo něco v tom smyslu? Případně i jiný zdroj
dat? Jde mi o velice hrubé rozdělení "centrum / periferie / venkov". Podle
landuse sice poznám industrial od residential, ale nic to neříká o typu domů
(bungalov v satelitu versus ozdobný dům v centru Prahy).

Případně díky,

Vladimír