[Talk-cz] Tak ještě jeden dotaz k focení rozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Září 18 07:14:50 UTC 2017

Ahoj, fotku bych odtagoval jako 'znaceni' - to je to co an ni vidim.
Do OSM bych mozna radeji k rozcestniku doplnil tag 'note' momentalne
neni na miste, ceka se na opravu nebo neco podobneho at ho nekdo zatim
nesmaze.

C ty na to? Zhodneme se vyjimecne? :-D