[Talk-cz] OdBL a komercni vyuziti mapy Re: Import dat do QGisu

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Čtvrtek Září 21 10:20:22 UTC 2017

> nezávislých
>
> Takze podle Tebe 3D teren nepoziva autorskou ochranu, a muze se
> kopirovat volne, bez ohledu na nejake licence?

Moment, moment, nic takového jsem neřekl. Říkám, že ODbL obsahuje nějaká
ustanovení týkající se databází a vygenerovaný 3D terén (asi) není
databáze, tedy se tato konkrétní ustanovení na 3D terén neaplikují,
aplikují se na něj jiná, která řeší ty Produced Works.

-- Petr Kadlec