[Talk-cz] OdBL a komercni vyuziti mapy Re: Import dat do QGisu

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Čtvrtek Září 21 10:23:26 UTC 2017

> tak s tímhle taky moc nesouhlasím. Způsobů reprezentace terénu je mnoho a
> některé z nich bych databází určitě nenazval, některé ale klidně ano.

Tak jasně. Asi záleží, co kdo rozumí pod pojmem 3D terén. Když to tak
vezmeme, tak databáze OSM je taky v zásadě 3D terén, přitom to zjevně je
databáze. Já si představoval terén ve formátu vhodném pro renderování,
nikoli model vhodný pro další databázové zpracování.

-- Petr Kadlec / Mormegil