[Talk-cz] OdBL a komercni vyuziti mapy Re: Import dat do QGisu

Jan Macura macurajan na gmail.com
Čtvrtek Září 21 17:17:34 UTC 2017

> Tak jasně. Asi záleží, co kdo rozumí pod pojmem 3D terén. Když to tak
> vezmeme, tak databáze OSM je taky v zásadě 3D terén, přitom to zjevně je
> databáze. Já si představoval terén ve formátu vhodném pro renderování,
> nikoli model vhodný pro další databázové zpracování.

 no tak třeba Terrain dataset v ESRI geodatabázi nejspíš databází (resp.
její součástí) je, a vhodný pro vykreslení je taky. Jelikož tazatel uvedl
pouze, že ukládají "3D terény v interním binárním formátu určeným pro
rendering", težko z toho odvodit, zda o db jde, či ne.

H.