[Talk-cz] Editace wiki - šablony - building https://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=&action=edit&redlink=1

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Září 23 19:37:06 UTC 2017

Ahoj,
Na https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:building je nový klíč
"building=stands" s popisem /"Budova pro veřejnost. Může v ní být soud,
radnice, policejní služebna a podobně. Doplňte, prosím, i patřičné
značky z kategorií amenity=* či leisure=*. Existuje i podobná značka
building=civic."/ Stejný popis je i o řádek níže u "building=public".
Link vede na "Cs:Tag:building=public", což je taky špatně.

V angličtině je building=stands označen jako /"A big tribunes."/ Link
vede na zatím neexistující stránku "Tag:building=stands".

Chtěl jsem to opravit, ale kapku jsem se v tom ztratil. Když pominu, že
dostat se na tu českou šablonu mi nějakou dobu trvalo, není to tak
přímočaré jak jsem doufal, tak samotná šablona mne úplně zmátla. Čekal
jsem, že bude mít stejnou strukturu, jako na stránce, ale ne. Sloupce
jsou rozházené tak různě po dokumentu. Slovo stands jsem tam vůbec
nenašel a nejsem si jist, jak přesně by se tam mělo přidat.

To by byla jedna věc - opravit to.

Druhá věc je, že se tomu novému klíči v české šabloně přiřadil špatný
link a popisek. Čekal bych, že bude anglicky. Je to chyba na wiki? Nebo
šablony? Nebo kde přesně?

Díky,
Marián
//