[Talk-cz] Neexistující poštovní schránka v datech ČP?

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Neděle Duben 8 21:33:08 UTC 2018

Dne 8.4.2018 v 16:40 Michal Fabík napsal(a):
> dneska jsem si všiml, že schránka
> https://www.openstreetmap.org/node/4683791485 ve skutečnosti neexistuje.
> Na můj dotaz na vrátnici nemocnice jestli je _někde_ v areálu nemocnice
> poštovní schránka (tj. jestli tahle na zdi budovy třeba nebyla přesunuta
> někam dovnitř) mně bylo řečeno, že v nemocnici žádná schránka není a že
> byla zrušena cca před 4 lety. Podle historie změn
> (https://www.openstreetmap.org/node/4683791485/history) byla schránka
> přidána do mapy před cca rokem "dle seznamu ČP", čili je asi špatně ten
> [...]

Já tam před půl rokem přidával ten ref (tehdy to určitě bylo v seznamu),
ale když jenom chyběl ref a bylo to v seznamu, tak jsem nekontroloval,
zda to tam reálně je. Ten jak Panorama tak StreetView ukazuje, že to tam
není. A pokud to není ani v seznamu ČP, tak jednoznačně smazat. Jdi to
toho! :)

Mirek