[Talk-cz] ruční GPS navigace

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Středa Duben 18 20:50:46 UTC 2018

Dne 5.2.2018 v 13:43 xkomczax na centrum.cz napsal(a):
> Kdyby tě zajímaly nějaké podrobnosti ohledně toho Oregonu, tak napiš
> klidně i soukromě, co vím, povím ;-)

Tak jsem nakonec skoncil u Garmin Oregon 700 a uz se tesim az to vyzkousim.

Mam jeden dotaz: Da se ten Garmin nejak propojit s Android telefonem,
tak aby telefon pouzival tu GPSku z Garmina? Nainstaloval jsem si GPS
Bluetooth aplikaci, spojil telefon s Garminem pres bluetooth, zapnul
jsem si developer setting a nastavil GPS Bluetooth aplikaci jako mock
GPS, ale kdyz dam v GPS Bluetooth pripojeni na Garmin (ktereho vydi),
tak se mu nedari pripojit.

Je to marna snaha? Nebo to jde a mam vytrvat?
Kdyz to nepujde, tak to nevadi. Jenom zkousim kde jsou hranice
technologie :)

Mirek