[Talk-cz] Export GPX z Garmina

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Duben 22 10:51:33 UTC 2018

Když už jsme u toho exportu. Garmin si ukládá pro mě nepochopitelně nějak
trasy. Algoritmu jsem nepřišel na kloub ( Někdy ukládá po 3000 pointech,
někdy tam je i vyšší číslo). Nešlo by docílit chování 1x gpx / den ?
Toto chování jsem měl naposledy v Garminu 60CSx a bylo to naprosto skvělé.
Ve složce s GPX jsem měl soubory 20180422.gpx 20180423.gpx ....
Takhle připojím Garmina na USB a mám tam z jednoho dne několik souborů.
Jednak je musím spojovat a je to nepraktické. Nehledě na oddělené waypointy.
Klidně uvítám i nějaký hacklý firmware s novými funkcionalitami jestli něco
takového existuje.
Montana 650.
Díky.