[Talk-cz] Kontrola uctu pro fotky rozcestniku

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Srpen 16 13:57:23 UTC 2018

Ahoj,

po delší době mám už něco, co se dá aspoň jako prototyp ukázat. Zatím
stále není dořešeno několik důležitých věcí, některé počkají, jiné
před produkčním spuštěním ještě musím dotáhnout. Pokud by byl někdo
ochotný udělat pokusného králíka, budu rád když se mi ozve.

Základní info a další odkazy jsou na
https://openstreetmap.cz/git/tom.k/PhotoDB2/wiki/

Mimochodem, teď mne nejvíc pálí vyřešení licencování, nevíte o někom,
kdo by v tom měl nějaké zkušenosti a byl ochotný to se mnou probrat,
jestli moje představa dává smysl z praktického ale i právního
hlediska? Mám nějaký kontakt na člověka z Wikipedie ale zatím se
neozval (i tak díky Laďo).

Diky všem.