[Talk-cz] dotaz k traceru LPIS

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Srpen 22 08:54:01 UTC 2018

On Wed, 22 Aug 2018 at 10:42, Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz> wrote:

> chtěl jsem se zeptat, zda se něco nezměnilo v nastavení traceru LPIS
> Používám JOSM verze 14177 a když si zvolím vrstvu LPIS tak mi JOSM píše že
> na této úrovni nejsou žádné dlaždice, nejsou vidět obrysy polí LPIS ale při
> kliknutí na pole se pole natrasují

To ale s tracerem nemá nic společného.

Je to chyba té mapové vrstvy LPis, resp. chyba JOSM. Dělá mi to občas v
jiných zdrojích, pomáhá zapnout další stejnou vrstvu - tedy zkusila bych
LPis podruhé, a tu původní poté odmazat.

Z mého laického pohledu - některé mapové zdroje potřebují posílat
autorizaci, a ta se nenačte správně (dřív než chtějí data). Dělá mi to
Bing, kde to je pro mě zcela normální.