[Talk-cz] OsmHiCheck - aktualizace na PhotoDB2

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 12:27:56 UTC 2018

Po uprave, kdy se ignorovane tagy vyhodily ne az v nepouzitych fotkach
ale jiz pred generovanim parovani se projevil problem, ze jako bez
fotky oznacil vsechny rozcestniky KCT kde bylo cyklo ('cyklo' byl
jeden z ignorovanych tagu, protoze spousta fotek silnicnich cyklo
rozcestniku v mape neni). Vyhodil jsem ted 'cyklo' z ignorovanych
tagu, takze to zobrazi tyhle rozcestniky jako v poradku ze maji fotku,
ale narostl pocet nepouzitych fotek. Casem bude potreba vyresit nejak
lepe, ted je to asi lepsi volba nez spousta rozcestniku ktere maji
fotku ale system tvrdi, ze se maji vyfotit.

BTW - je zde nekdo, kdo se nejak cilene zabyva mapovanim silnich
cyklotras a rozcestniku (ted ne tech, co vypadaji jako pesi jen
oranzove)?

Diky