[Talk-cz] Zkusenosti s openstreetcam vs mapovani rychlosti na silnicich

Jan Sten Adámek sten na adamek.online
Sobota Srpen 25 12:45:04 UTC 2018

Ahoj,

já na tohle používám Mapillary. V iD je mezi zdroji dat, v JOSM pro to
určitě bude nějaký plugin také, zobrazuje jej i OsmAnd. Má docela dobré
pokrytí, hlavní tahy jsou prakticky všechny, místní často taky. Umí i
rozpoznání značek, ty lze v iD také zobrazit.

Funguje to tak, že aplikace Mapillary fotí určitou (volitelnou) frekvencí a
fotky pak nahraje na server, případně lze nahrávat fotky i přes jejich
webovou stránku, to používám pro PhotoSphere (360° fotky) zajímavých míst
nebo fotky informačních cedulí a rozcestníků, když nefotím celou cestu, pro
nahrávání cest to ale není moc rozumné, protože to nedokáže přečíst
orientaci fotky a je nutné to ručně upravit.

Sten