[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 421

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Srpen 28 07:04:12 UTC 2018

Nevím jak v iD, ale v JOSM stačí odškrknout tuhle volbu:

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Milan Cerny <milancer na centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 28. 8. 2018 8:45:54
Předmět: Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 421
"Trochu jsem s tím laboroval, v iD editoru se mi povedlo zobrazit online
aktuální vrstvu do zoomu 16. Jenže po zvětšení vše zmizí, moc použitelné to
není, lze editovat jen v zoomu 16, méně iD neumí a víc se nezobrazí Strava.
:( Vyžaduje to samozřejmě přihlášení do Stravy ve vedlejším okně.

Adresa funkční v iD: https://heatmap-external-a.strava.com/tiles-auth/both/
bluered/{zoom}/{x}/{y}.png?px=256

V Osmap.cz by to bylo super.

Milan

> Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 28.08.2018 08:07
> Předmět: Re: [Talk-cz] WeeklyOSM CZ 421
>
>Pokud by byl zajem, muzu zkusit pridat jako vrstvu na osmap.cz a
>udelat vlastni kopii dat jako maji kluci na freemap.sk - Martine, jak
>resite aktualnost, nijak nebo jednou za cas rucne?
>
>Bye

Dobrá
zdroj
>>> dat. S tím stávajícím do zoomu 12 se moc pracovat nedá, 16 už je o něčem