[Talk-cz] GPS-presnost

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Úterý Srpen 28 10:42:31 UTC 2018

Dne 28.8.2018 v 11:00 Marek Janata napsal(a):
> Jak tohle řešíte prosím?

Ve zástavbě mám klidně +-8 metrů. Teda v zástavbě bez wifi. Ve městě wifi dost zpřesňuje geolokaci. Takže v zástavbě
podle GPS nikdy nekreslím. To raději podle ortofota.
Ve městě jsem GPS naposledy tuším použil pro zakreslení nového hřiště v jižním centru v Brně (což je navzdory názvu dost
pustina), kde jsem věděl, že ortofoto bude až za pár let.

Když jdu údolím, tak tam GPSka může ukočit i o desítky metrů. Takže si buď pomáhám vrstevnicemi když to vede přesně v
dolině nebo po hřebenu. Nebo tu cestu projdu několikrát a nahraju všechny stopy a pak trasuji podle jejich průměru
(okometricky).

Mirek