[Talk-cz] maperská minirecenze MI 8

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Srpen 28 21:35:04 UTC 2018

On Tue, 28 Aug 2018 at 23:12, Miroslav Suchý <miroslav na suchy.cz> wrote:

> Realná přesnost - při pohybu po zahradě - mi přijde tak +-2 metry.
>
> Mirek

No, osobně bych i tohle považovala za krásný výsledek. Věřila bych i těm
30cm, když se ideálně sejdou satelity za jasného počasí na volné ploše. V
centimetrech se zatím pohybovaly tak maximálně GPS pro geodety, nám by
mohly i ty 2 metry stačit :). Vždyť je to tak délka lavičky, nebo trochu
širší chodník...

Nezkoušel jsi to někde mimo zahradu? Tedy jen samotná poloha podle GPS (bez
zaměření podle sítí) mezi vysokými domy, případně v nějakém tom
problematickém terénu (hluboké údolí, skála po straně)? Zajímalo by mě,
jestli za takových podmínek dual GPS nějak výrazně pomůže. Zatím mi totiž
připadá, že u posledního vylepšení (tedy víc systémů) spíš než k výraznému
zpřesnění došlo ke zrychlení fixu.

Majka