[Talk-cz] GPS-presnost

<0174 v0174 na v0174.net
Čtvrtek Srpen 30 07:44:51 UTC 2018

Ahoj,
průměrovat umí i turistické GPS (teda alespoň můj eTrex 30), i v zařezaných
údolích se dá dostat na přesnost pár metrů, v dobrých podmínkách se tomu dá
věřit na metr přesně (při cca 10min. průměrování). Používám na kešky,
případně mapování vrcholů. Věřím, že to budou umět i nějaké aplikace na
mobilu, ale na trasování cest je to poněkud nepraktické :)

Mimochodem, před pěti lety jsem porovnával přesnost některých mých GPS
zařízení, nevím, na kolik se GPS v mobilech posunuly, ale turistická GPS od
Garminu měla tehdy jasně navrch:
https://blok.v0174.net/437:srovnani-gps-defy-xcover-gps-logger-a-etrex-30

Vojta