[Talk-cz] GPS-presnost

<0174 v0174 na v0174.net
Pátek Srpen 31 09:13:35 UTC 2018

Díky za upřesnění, nevěděl jsem, že ty stanice máme i v ČR. Něco podobného
jako DGPS Garmin uměl/umí, akorát jen v Severní Americe:
https://en.wikipedia.org/wiki/Wide_Area_Augmentation_System

Nicméně pro naše potřeby si myslím, že to průměrování dává slušné výsledky,
zejména v porovnání z nezprůměrovanými body v těžkém terénu.

Vojta