[Talk-cz] Fody - chybný požadavek

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Prosinec 3 12:48:44 UTC 2018

Tak uz jsem to nasel - nahraval jsi fotky neco pres 8MB, frontend na
osmap.cz ma nastavenou kontrolu na maximalni velikost na 10M, proto
nerval. Nastaveni PHP na serveru bylo ale max 8MB. Zatim nikdo tak
velkou fotku nikdy nenahral, tak se na to nenarazilo, kazdopadne
opraveno a realny limit je ted 10M kontrolovany na osmap.cz, takze to
rekne, co se mu nelibi.

Diky a tesim se na dalsi fotky.

Bye