[Talk-cz] kde bude kvartální pivo?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Prosinec 4 11:44:29 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 12. 2018 12:23:15
Předmět: Re: [Talk-cz] kde bude kvartální pivo?
"
Ahoj

"
Oáza mi posledně přišla moc hlučná. U toho Řehoře mají i něco na zub? A
jakou tam mají otevírací dobu?

V OSM i na tom jejich FB tohle chybí :-(
"

U Řehoře nevaří (maximálně si tam jde koupit nějaké sušenky)

Co se týká otevírací doby - nepamatuju si to přesně, ale orientačně je to
přibližně do 22h.

"
Koukal jsem na nějaké restaurace v centru, kde jsem kdy byl a zdá se, že buď
už nejsou nebo se jmenují jinak.

"

Teď jsem si ještě vzpomněl na jednu restauraci v centru, kde jsem nedávno
byl - Husinec (kousek nad Muzeem - https://www.openstreetmap.org/node/
3470917450)

""

To bude možná nejlepší - vaří tam, točí tam pivo a mají wifi.

"

Na mně teda docela draho. Co třeba Lokál v Dlouhé?

http://lokal-dlouha.ambi.cz/cz/?utm_source=lokal.ambi.cz&utm_medium=web&utm_
campaign=crosspromo&utm_content=homepage-box

Severák