[Talk-cz] kde bude kvartální pivo?

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Úterý Prosinec 4 15:15:26 UTC 2018

Tak jsem vyplnil rezervační formulář:

je nám to líto, ale v tento den máme plně obsazeno. Klidně se zastavte na
pivo na stojáka. Je možné, že se mezitím nějaké místo uvolní.

Tak tam dáme sraz s vidinou piva na stojáka případně společného přesunu
někam jinam?

--

Severák

---------- Původní e-mail ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 12. 2018 14:06:24
Předmět: Re: [Talk-cz] kde bude kvartální pivo?
"
---------- Původní e-mail ----------
Od: Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 12. 2018 13:25:31
Na mně teda docela draho. Co třeba Lokál v Dlouhé?

http://lokal-dlouha.ambi.cz/cz/?utm_source=lokal.ambi.cz&utm_medium=web&utm_
campaign=crosspromo&utm_content=homepage-box
"

S tím nemám problém. Já jen doporučoval místa, která jsem vyzkoušel.

"

Tady jsem už byl víckrát a vždy bez problémů.

Můžeš to zarezervovat? Jen nevím, jestli budeme jen tři nebo ještě někdo na
poslední chvíli dorazí (jako posledně ;-)

Severák

"