[Talk-cz] kde bude kvartální pivo?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Prosinec 5 09:49:33 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Milan Cerny <milancer na centrum.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 12. 2018 9:37:46
Předmět: Re: [Talk-cz] kde bude kvartální pivo?
"Já mám osvědčenou hospodu na Žižkově. Je to trochu z ruky ale je tam klid,
dobré pivo i jídlo.
http://www.pivniceujary.cz/

Berte jako jednu z možností.

Na stojáka se mi zas tak moc nechce. Jinak je mi to vcelku jedno.
"

Může být. Takže 18:00 tam?

Marián

"
Milan

> Od: "Jiří Sedláček" <jirisedlacek na gmail.com>
> Komu: "Czech Republic OpenStreetMap" <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 04.12.2018 18:40
> Předmět: Re: [Talk-cz] kde bude kvartální pivo?
>
>No, já nevím, zda dorazím - spíš ne.
>
>Ale jako použitelnou hospodu WM ČR využívá už několik srazů Restaurant U
>Kašpara - je to pod Nuselskýma schodama nedaleko I.P. Pavlova - web:
>http://restaurantkaspar.cz/ . Za mě to teda není bůhvíjaká hitovka, ale
>klid tam je, vařej tam a asi tam mají i pivo.
>
>J.

utm_campaign=crosspromo&utm_content=homepage-box