[Talk-cz] Cesty s tramvajovými kolejemi

Jan Martinec jan na martinec.name
Středa Prosinec 5 10:45:00 UTC 2018

Má to (nejen) v Praze problém, který se tu řešil snad loni v souvislosti s
mazací tramvají: ten souběh je paradoxně zmapován čím dál *hůř*: tramvajoví
přesně zmapují koleje a odpojí je při té příležitosti od silnice, silniční
přesně zmapují pruhy a povrchy a odpojí silnici při té příležitosti od
kolejí. Obávám se, že řešení nebylo dosud nalezeno, jen "takhle to prostě
je :("

Zdar,
Honza Piškvor Martinec