[Talk-cz] Termín kvartálního piva

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Prosinec 5 11:56:20 UTC 2018

Ad pivo v Brně

dle seznamu (odkaz nize) to vypada, ze v Brne nic. Ja teoreticky mohu, ovsem
pouze pokud se tady na takl-cz vcas dohodneme (a potvrdime si), ze prijde i
nekdo dalsi.

vop

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 30. 11. 2018 9:45:36
Předmět: Re: [Talk-cz] Termín kvartálního piva
"Jinak se mnou nevim jak to dopadne, rozjel se mi zanet dutin.
Tentokrat prosim i Brnaky aby se napsali do tabulky (jindy si klidne
dam dobrou veceri i sam :-) ) .

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Kvart%C3%A1ln%C3%AD_pivo
https://docs.google.com/spreadsheets/d/12zGtW414R9se_g_87FdmpHj2B6xO1gf5mG94
avTmFb4/edit#gid=261703499

Rezervaci kdyztak klidne zaridim.

Mejte se.

čt 29. 11. 2018 v 21:49 odesílatel Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> napsal:

> Prvni streda by mela byt 5.12. Je to i v rozpise na wiki.
>
> Bye

spol., a tak mě napadlo - nevíte někdo, na kdy je plánováno takové to
předvánoční kvartální pivo? Abych si rezervoval datum.