[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Prosinec 7 09:24:52 UTC 2018

Docela zajímavá je ta zmínka v části "Komunita", ohledně změn u "Jak jste
přispívali <https://hdyc.neis-one.org/?majkaz>", nová sekce "nedávno
použité presety". I když podle mě je ten název trochu nepřesný. Nejsou to
nedávno použité presety jako takové - to by totiž znamenalo nutné použití
JOSM a jeho "špehování" u každého uživatele. Jen to podle mě analyzuje sady
změn pomocí těchto presetů a rozškatulkuje to podle toho změny do skupin.
Lezou z toho zajímavé, ale ne zcela překvapivé informace: já a Marián -
budovy + schránky, moje importy v podstatě jen schránky, tkk
turistika, pschonmann silnice a železnice, Milancer multipolygony, cesty,
příroda...

Ale užitečnost si dovedu představit - docela dobře to dává nápovědu ohledně
"zaměření" daného uživatele.

Majka