[Talk-cz] Fwd: Copyright OSM map

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pátek Prosinec 7 14:24:06 UTC 2018

FYI

https://www.lupa.cz/aktuality/webova-aplikace-slibuje-nejdetailnejsi-ortofotomapy-cr-a-primy-vstup-do-katastru/
a prislusne upozorneni:

-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: Copyright OSM map
Datum: Fri, 7 Dec 2018 15:22:08 +0100
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: vplsek na topgis.cz, info na topgis.cz

Dobrý den,

jako přispěvatel do OpenStreetMap jsem velmi potěšen, že používáte
OpenStreetMapy na Vašem webu:

http://chytremapy.cz

Nicméně jsem si všimnul, že mapy nemají uvedeno autorství.
Licence OpenStreeMap vyžaduje, abyste přisoudil autorství OpenStreetMap
a aby uživatelé byli viditelně upozorněni na tuto licenci (odkazem na
naší copyright stránku).
Pro více informací, viz:

http://www.openstreetmap.org/copyright

Správné autorství pomáhá předejít nedorozuměním ohledně zdrojů map stejně jako upřesnění, co s nimi mohou ostatní dělat.
Chcete-li pomoci s touto změnou nebo máte-li jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte mě kontaktovat přímo na tento email nebo
českou komunitu na této konferenci: