[Talk-cz] Fwd: Copyright OSM map

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Prosinec 7 15:00:39 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jachym Cepicky <jachym.cepicky na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 7. 12. 2018 15:45:35
Předmět: Re: [Talk-cz] Fwd: Copyright OSM map
"Je to dobře napsaný,

TopGis nejsou žádní nováčci v oboru, naopak jsou tu s námi ještě z dob
Geodisu, sami hodně důrazně dbají na uvedení původu ortofotek ve všech
aplikacích. Nerespektování licence OSM (tedy "opomenutí", když se jim
to hodí) je, řekl bych, pro určitý druh lidí typické.

Bylo by samozřejmě hezké, kdyby se chytli za nos, a když už používají
OSM, které nevznikají jaksi samovolně, tak aby svoje ortofota uvolnili
pro potřebu OSM - určitě bych se přimlouval za to, vézt vyjednávání
tímto směrem.
"

Jo bylo by to hezké. Oni by z toho v konečném důsledku taky měli prospěch a
co vím, tak někteří lidé z TopGisu by nebyli proti, ale je tu ještě vedení a
hlavně právní oddělení a jejich obava, že by ortofoto mohla zneužít
konkurence :-(

Takže jednou, možná, snad…

Jachym
pá 7. 12. 2018 v 15:28 odesílatel xkomczax na centrum.cz
<xkomczax na centrum.cz> napsal:

> Spíš bych volil mírnější tón a nabídl jim spolupráci - přeci jen, ta
> ortofotomapa je jejich, tak kdyby ji uvolnili k mapování v OSM... ;-)

ortofotomapy-cr-a-primy-vstup-do-katastru/

stejně jako upřesnění, co s nimi mohou ostatní dělat.
neváhejte mě kontaktovat přímo na tento email nebo

Jachym Cepicky
e-mail: jachym.cepicky gmail com
GPG: http://les-ejk.cz/pgp/JachymCepicky.pgp