[Talk-cz] WeeklyOSM CZ 436

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Pátek Prosinec 7 18:53:30 UTC 2018

Co je na použití multipolygonů špatně? Na velké plochy je používám hodně často a nejsem si vědom nějakého problému.
Před rokem, kdy nám tady kolega fell3 začal zavádět právě níže popsaný německý model se to na talku [1] probíralo s výsledkem že multipolygon je na velké, hlavně lesní, plochy lepší.
Nerad bych dělal něco, co je z nějakého důvodu špatně, nebo může být problémem do budoucna.

Milan

[1] https://openstreetmap.cz/talkcz/c2272