[Talk-cz] Znaceni uzavirek vs offline navigace

Jozef Matejička matejickaj na gmail.com
Neděle Prosinec 9 20:19:09 UTC 2018

Já dělám:

access=no +  access:conditional=yes @ (2019 Jul 20- ) ale jenom u uzavírek
na půl roku a víc + komentář na zdroj kdy to otevřou
plus to pak po otveření vrátím do access=yes

Jinak si myslím, že je to plevelení historie a chtělo by to celosvětový
servr z uzavírkami....

Jozef