[Talk-cz] Znaceni uzavirek vs offline navigace

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Prosinec 9 20:31:06 UTC 2018

On 09. 12. 18 11:33, mahdi1234 wrote:
> cau,
>
> Chtel bych rozjet diskuzi na tema znaceni (dlouhodobych) uzavirek z
> pohledu offline navigaci. Vsiml sem si prevazne dvou zpusobu v CR:
>
> #1 - Zruseni komplet pristupu
>
> access=no
>
> #2 - Podminene na danou dobu napr.
>
> vehicle:conditional=no @ (2017 Jul 20-2018 Dec 12)
>
> #3 - nekdy vidim i znaceni jako construction
>
> Pro offline navigace je z myho pohledu vhodnejsi #2, protoze mimo
> Osmandu live (kterej imo neni pro pouziti v aute vhodnej, byt do terenu
> jasne preferuji) je update map v cyklu 2 mesice a vic, tzn zmena z
> [...]

Ahoj,
nedávno jsem se snažil označit jednu dlouhodobou uzavírku na trase
výstavby obchvatu FM. Je to trochu komplikovanější, normální doprava tam
nesmí, ale pěší, MHD, IZS a zásobování budou mít umožněný průjezd.
Snažil jsem se jít cestou #2, ale JOSM validátoru se pořád něco nelíbilo
a nebyl jsem si jist, kde je problém (nebo byl mimo validátor?), tak
jsem nakonec skončil u #1. Otevření obchvatu zcela jistě zaregistruji,
takže by to neměl být problém.

Je někde na wiki popis, jak tyhle dlouhodobé uzavírky značit? Na stránce
s popisem conditional tenhle konkrétní případ není :-(