[Talk-cz] Znaceni uzavirek vs offline navigace

mahdi1234 mahdi1234 na centrum.cz
Neděle Prosinec 9 20:52:14 UTC 2018

marek wrote on 12/09/2018 07:37 PM:

> Já to píšu proto, že asi před rokem jsem sem dával omezení a magic
> Earth s ním zatím nepracuje, pokud to mám dobře.
> https://www.openstreetmap.org/way/653782922

Tvoje ukazka je ale jednosmerka, je treba brat, ze conditional pro
kazdej tag, je asi treba resit zvlast ... pro uzavirky se muze pouzit
napr https://www.openstreetmap.org/way/40485698 a toto ME umi (alespon
to nemaji v traffic infu a neroutuje pres to a pripadne hodi pesi chuzi
do cile).

mahdi