[Talk-cz] Mapy.cz - spoluprace

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Prosinec 11 20:43:58 UTC 2018

Ahoj,

On Tue, 11 Dec 2018 at 16:00, Petr Vozdecký <vop na seznam.cz> wrote:

> asi by slo o pilotni projekt synchronizace dat "treti stranou" v CR, ktery
> by byl postaveny tak, ze vznikla spolecna data by mela referencni zakladnu
> v OSM databazi (alespon pokud je mi znamo).

super nápad, udělat z toho (pro nás) pilotní projekt v koordinaci mezi NGO,
GOV a Biz, tj. v tomto případě OSM ČR (+ WM ČR) + ŘSD + Seznam.
Zásadní by ale bylo mít toho "project leadera", někoho, kdo si takový
projekt vezme na starost.

> (...) myslim, ze do stejne kategorie pak patri i SOS body (Body zachrany)
> v lesich a turistickych lokalitach. A to uz by chtelo pokus o hromadne
> ziskani techto dat od provozovatelu (zpravidla kraje).

Body záchrany patří do stejné kategorie z pohledu OSM, ale z hlediska
poskytovatele dat jsme jinde. Teď bych to nemíchal.

H.