[Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Prosinec 11 22:57:08 UTC 2018

On Tue, 11 Dec 2018 at 22:56, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
wrote:

> Jojo, tak jsem se během mapping párty v Tišnově mrkl do své mobilní mapy
> (Locus) a říkal jsem si: "Kde je Majka, když ji člověk potřebuje?!". V
> tom... ehm ... nepořádku to jediné skutečné koupaliště není možné najít.

Tady jsem ;)

Vracím se k tomu, co jsme před časem nechali vyšumět do ztracena. Od té
doby došlo k posunu u toho, jak to udělat:
Vzhledem k tomu, že lze hledat podle délky cesty, dají se ty soukromé
bazény docela dobře vyfiltrovat <http://overpass-turbo.eu/s/EsW>. Proto
znovu dávám k debatě, co s tím. Vzít ty hodně malé a vymazat (našlo mi do
obvodu 10m, tj. průměr zhruba do 3m asi polovinu z celkového počtu), a vše
větší označit jako soukromé?  To vyhledávání je do délky čáry 20 m, což
odpovídá průměru cca 6m, nebo obdélník 4x6m.

Máme toho v téhle velikosti po ČR asi 3400 kousků celkem. Ten návrh na
vymazání vychází z toho, že ty malé bazény bych považovala za dočasné.
Pokud tedy nechceme trávit věky ověřováním toho, že ten bazén je pořád
ještě na místě, na kterém ho nasnímaly mapy.cz nebo CUZK, podle kterých to
fell3 podle mě mapoval.

Pokud se tady na něčem dohodneme, byla by to vcelku jednoduchá hromadná
editace. Klidně to potom proženu přes import list...

Majka