[Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Prosinec 12 12:02:44 UTC 2018

Já jsem určitě pro mazání!

3 metry jsou podle mne ještě pořád málo - osobně bych dal alespoň 5
metrů. Něco málo přes tři metry má snad každý nafukovací bazének z
Mountfieldu: https://www.mountfield.cz/bazeny-nafukovaci-a-ramove A co
jsem se díval na místa, která znám (a vím, že bazény se na zimu uklízí),
tak mají 3-5 metrů.