[Talk-cz] Bylo: WeeklyOSM CZ 437 - bazény

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 13 13:22:10 UTC 2018

Pokud to není fixní bazén, může příští rok stát o nějaký ten metr jinde. A
u bazénu bych předpokládal, že v zimě aspoň spadnu do prázdné jímky. COž u
přenosných bazénů nehrozí.

Zřejmě neznám ty správné lidi, protože vím jen o dvou z mých známých, co
mají na zahradě pevný bazén, a ten už má nějakých 20 m v obvodu. Zbylé
bazény se prostě na zimu uklidí.
A takové by se medle mapovat neměly - to je podobný případ jako se
stanovými tábory, ty se také nemapují.

JAnD
---