[Talk-cz] proč se renderují hranice katastrů, krajů apod. do základní vrstvy?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Prosinec 14 12:56:35 UTC 2018

Tak jsem udelal vrstvu pouze s hranicema, kdo chce, muze pouzit.
Pripadne namety na zlepseni klidne pslete, drobnosti vyresim, vetsi
veci se uvidi.

https://osm.fit.vutbr.cz/tiles/boundaries/{z}/{x}/{y}.png
( https://osm.fit.vutbr.cz/tirex/ )

ukazka na: https://kasparkovi.net/osm/