[Talk-cz] logo OSM-CZ

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pátek Prosinec 14 14:04:25 UTC 2018

Dne 14. 12. 18 v 14:12 osm na kub.cz napsal(a):
> V rámci vyrábění hezkých grafických přihlášek nedávno založeného spolku OSM CZ jsem udělal návrh loga. Pokud k němu máte
> nejaký postřeh, sem s ním. Pokud pro něm máte jakékoli využití, bude mi ctí :)

Osobne se mi - momentalne - vice libi
https://openstreetmap.cz/theme/img/osmcz.220x220.png

K tomu tvemu logu:
* proc tam jsou ty jednicky ve vlajce? Ve zmensenine to zanikne.
* co je ten oblouk nad tou lupou?
* kdyz uz logo, tak by to chtelo ve vektorech (svg)
* plus jinou verzi pro malou velikost (kdy se ty vrstevnice a reka ztraci).
* transparentni pozadi by bylo fajn - at to muze fungovat i na jinych pozadich (napr. modre tricko) - pripadne ruzne
varianty barevneho pozadi
* ten stin se hodi pro Hackergotchi ale ne pro normalni logo, ktere by melo byt ostre. Napr. jako
https://wiki.openstreetmap.org/w/images/thumb/8/8c/Openstreepmap-france-logo-texte-carre.pdf/page1-1240px-Openstreepmap-france-logo-texte-carre.pdf.jpg

Uff - to je pripominek, jako kdybych za to platil :)

Mirek