[Talk-cz] logo OSM-CZ

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Prosinec 14 14:40:29 UTC 2018

On Fri, 14 Dec 2018 at 15:31, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> wrote:

> ahoj, asi by bylo fajn, kdyby jsi nejak okomentoval, proc jiny navrh nez
> co je na osmap.cz a jinde. tj. proc jiny navrh, v cem ma byt jiny apod.
>
> Diskuze nad tim jake ma byt logo komunity, jake spolku atd. je pak falsi
> vec - maji byt stejne, jine, podobne se spolecnym zakladem...

+1

Za mě, i když momentálně těžce předčasné: na to, aby to univerzálně
fungovalo jako logo, to je moc barevné a příliš to spoléhá na velikost.
Jakmile se začnou redukovat barvy, zmenšovat, případně hledat černobílou
variantu, dostáváme se do problémů.
Logo by ideálně mělo být bez problémů použitelné třeba i na razítko, z
tohohle toho moc nezůstane.