[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

Majka majka.zem+talk na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 00:20:56 UTC 2018

19. prosince 2018 22:47:11 SEČ, Tom Ka <tomas.kasparek na gmail.com> napsal:

>Krome toho zrejme na komunitu (a/nebo spolek) budou smerovat jednani o
>vyuziti otevrenych dat ruznych mest, zmineny byly Ceske Budejovice a
>parkovaci automaty, takze to muze byt motivace pro nas zkusit se v
>tomto angazovat a do OSM patricna data dostat.

Zrovna ty Budějovice jsou na dlouhé lokty. Oficiálně otevřená data nikde k nalezení nejsou, a to jsem se přímo na to neoficiálně dotazovala na magistrátu. Rozstrkaného je toho všude možně poměrně dost, ale nic z toho není "otevřené". Souhlas s využitím dat je zatím v nedohlednu, nikomu se do toho nechce.

Co vím, mapy.cz údaje k parkování dostaly k dispozici zdarma přímo od magistrátu, v jaké formě konkrétně netuším. Já mám "jen" odkaz na mapová data magistrátu.

Jediné, co zatím funguje, je mapování do OSM přímo člověkem z magistrátu, ale jsou to zatím jen drobné opravy.