[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

datastory honza na datastory.cz
Sobota Prosinec 22 08:51:12 UTC 2018

Hele asi by nebylo marný se hned ze začátku spojit s lidma, co tohle v Česku zastřešujou: Otevřený data [1] má na starosti Michal Kubáň na Ministerstvu vnitra. Tam potom spadá i geoinfostrategie [2], v rámci který jsou i otevřený geodata, tu řídí Eva Kubátová.

No a pak je tu největší tuzemskej státní pořizovatel geodat, Zeměměřickej úřad [3]. Ten teda zatim nic nedává zadarmo, ale určitě by bylo vhodný s nima začít mluvit.

A konkrétně: Mam domluvit schlzku s opendatařema na MV? Někdy v lednu? Kdo byste tam chtěli jít?

[1] https://opendata.gov.cz/informace:start
[2] https://www.mvcr.cz/clanek/geoinfostrategie.aspx
[3] https://www.cuzk.cz/Urady/Zememericky-urad/Zememericky-urad.aspx

S pozdravem