[Talk-cz] Kdy bude na openstreetmap.cz aktuální mapa?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Prosinec 22 22:29:51 UTC 2018

On 21. 12. 18 15:11, Pavel Zbytovský wrote:
> Hezky, dík Mariáne!
> Klidně hoď třeba do větve na github, mezi svátky klidně pomůžu s
> testováním.

Ahoj,
máš to v master větvi. Prozatím jsem zjistil, že upgrade Leafletjs na
verzi >= 1.1.0 rozbije bootstrap eventy - v seznamu vrstev nefunguje
rozbalení a sbalení skupiny, v dialogu přidání fotky rozcestníku
nefunguje klik na náhled fotky pro zobrazení fotky (otevření modal okna)
a nefungují tlačítka "pěší|cyklo|silniční..." :-(

Zkoušel jsem i Bootstrap 4.x, ale to nepomohlo. Jediné co funguje je
přidání "onclick=..." a zavolání třeba $('#xxx').modal('show'). Ale to
je velmi ošklivý hack. Bohužel ale netuším kde hledat a jak to opravit :-(

Marián