[Talk-cz] Mapy.cz a OSM data v CZ (a jinde)

gorn osm na kub.cz
Sobota Prosinec 29 21:59:26 UTC 2018

Jakákoli "plán boje" schůzka je pro mě osobně velmi zajímavá. V lednu se
rád zúčastním. Souhlasím s Majkou, že by bylo dobré otevřít problém
licence jako takové, můj přístup by ovšem byl o zezačátku - zvláště tam
kde se žádná jednání ještě nevedla - postupovat po konktétních
projektech. Vyhlídnout si něco co se dá dosáhnout a jít za tím. Mám
zkušenost, že je to lepší, než chtít vyřešit všechno najednou.

gorn