[Talk-cz] ruční GPS navigace

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Únor 5 09:27:16 UTC 2018

Ahoj,
přemýšlím o koupi ruční GPS navigace na treky. Máte někdo nějaké tipy ať se nemusím prohrabávat úplně vším?

Moje požadavky:
* jednoduchý export stopy do OSM.org. Mám Linux, takže propojení přes nějakou Windows aplikaci by byl dost opruz.
* baterka aby vydržela celý den provozu a záznamu trasy (samozřejmě čím déle, tím líp, ale 16 hodin je minimum)
* OSM mapy (nebo možnost si je tam nahrát). Zajímá mě oblast mimo Evropu.
* pokud by k záznamu trasy bylo možno pořizovat poznámky, hlas nebo fotku tak by to bylo super.
* používat to budu na pěší treky. Takže cyklo, rybářské či geocaching funkce jsou mi na nic.

Za jakýkolikv tip, nebo radu čemu se vyhnout budu vděčný.

Mirek