[Talk-cz] Nedělitelné mezery v názvech ulic

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Pondělí Únor 5 12:40:16 UTC 2018

Diskuze na Tagging už celkem odezněla. Klidně se na ni podívejte, ale
přijde mi, že celkem výrazná většina zastávala názor, že nástroje mají
už dávno umět Unicode collation a že typografické nápovědy jsou v
datech spíše žádoucí. Zatím jsem neslyšel o ničem, co by se doslova
rozbíjelo (Overpass Unicode collation nedělá schválně a mám nápad, co
s tím) a taky se neozval nikdo, kdo by byl ochoten napsat ten
"jednoduchý" preprocesor.

My jsme cca půl na půl, DWG to nevetovalo a Tagging je pro - myslím
si, že nedělitelné mezery jsou tudíž akceptovatelné. Pokud se
většinový názor změní, nebude problém ty mezery zase smazat.

ToDo:
 - Overpass by mohl získat režim, kdy zadanou hodnotu přeloží na regex
simulující Unicode collation
 - Editorům by prospělo zvýrazňování whitespace

Začátek diskuze na Tagging:
https://lists.openstreetmap.org/pipermail/tagging/2018-January/034986.html

Ať se daří!
Matej