[Talk-cz] Používání ploch místo cest

Matej Lieskovský lieskovsky.matej na gmail.com
Pondělí Únor 5 16:17:52 UTC 2018

Ahoj!

Přiznám se, že mě poněkud zaskočila existence této relace:
https://www.openstreetmap.org/relation/7497963#map=17/50.08421/14.43259

Ano, přijde mi to poněkud přehnané, ale zase je celkem zjevné, že se
bude čím dál tím častěji mapovat pomocí ploch. Nechceme se nějak
pobavit o tom, jak přesně to chceme udělat? Mně například přijde
rozumné kreslit cesty jako čáry (a využívat width tag) a jako plochy
kreslit opravdu jen to, co jsou logicky plochy a případně křížení cest
(tam, kde by se to cestami značilo špatně). Chápu, že maximální
přesnost dosáhneme jen pomocí ploch, ale neudělá to ta data naprosto
nečitelná?

Ať se daří,
Matej

PS: Zatím jediný mně známý (a neúspěšný) pokus o řešení tohoto
problému: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Street_area