[Talk-cz] Fotky rozcestníků

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Únor 8 14:14:38 UTC 2018

Dne 8. února 2018 14:39 Václav Kubíček <vase.k na centrum.cz> napsal(a):
> Dobře, takže to mám nahrát jako nový rozcestník...
>
> Není to trochu nesystémové? Nebo je pak v plánu fotky v budoucnu spárovat?

Ono to muze byt trochu slozitejsi.
- je to fotka "stejne" vypadajiciho rozcestniku ale novejsi - pak se
paruje pres REF rozcestniku a v DB mohou byt obe fotky a je to v
poradku
- situace se zmenila a fotka v DB uz neodpovida skutecnosti? Pak
starou oznac stitkem 'zruseno' a tim se zacne pouzivat tam kde je
potreba nova a puvodni zustane v DB jako historie.

Podpora pro tohle v DB je mizerna, ale zatim nidko to neudelal lip.
Pokud fotku nahrajes a posles na ni odkaz (do editoru nebo jeji ID),
muzeme se mrknout na konkretni pripad a dat lepsi radu.

Bye tom.k